Wednesday 20 April 2011

Saya telah dimadukan =(

salam

sekarang weekend xseindah dulu bila sidia dtg menjemput dirumah tok dibawa berjalan spt kanak-kanak riang melompat suka bila dpat askem..ni semua gara2 madu saya.sampai hati sidia beralih arah selepas ketemu kamu.kita da menyulam kasih bertahun kenapa bila dia??? ohhh kasihani la saya... madu itu adalah 'rumah sidia'..eheeee sila sekeh pale saya sebab wt tajuk melampau.. saja nk wt ayat ade kesan metafora pdahal tak terkesan pon.

lately sidia dok mengodek rumah ni j. asal free j mesti nak pg menjengah..mcm2 nk wt katenya.. so sebagai tetamu pertama kali datang wajibla saya mensnap ape yang patut tok di jadikan bahan gosip..ok saya tau mesti ada yang kata ' alah nk menunjuklah tuh bla,bla,bla... larr blm la tunjuk lg sbb xde gmbar.ok cube tgk dlu br cakap..


tgk kn xde pape so xpayah trkesan pape.. mmg mase skg trbahagi dua dek rumah ni. bertabahla kau farhana.mane pmpm yang sibuk2 ckp banyak td..dia ade, bz gle menolong...tgkla pe dia buat..


kesian pmpm ni
tulah keje dia mintak makan n bergambo..menolong mmg xla...ishh mmg mak mertua reject dh tp sbb wt mke kesian dia pertimbangkn balik.. bajet tangan mulus xpyah wt keje sudahhh la kau.. sekarang klu sape2 cari lelaki ini dia ade di temapt ini 'rumah'.. honey, later i tolong u ok..=p ok sudahla mengarot..adios

tc..have a nice day!!

No comments: