Wednesday 6 July 2011

edisi kahwin tak sudah2

salam,

last entry ade problem, panjang yang saya mengarot kuar separuh hampa betol. tak pe this time akan di make sure entry panjang lebor. minggu lepas kami sekeluarga sangat sibuk bertungkus lumus, gara-gara kenduri sambut menantu.sulung kate nya maka banyak benda lah tak tau since first time wat kenduri kahwin. si pemalas ni pon serta merta jadi sibuk tak menang tangan jugak menolong ( jaga air muka depan orang kg.ngeh2 ). naseb baik rumah kampung luas cukup tanah nak wat kenduri kendara maka bersepah nye pon luas la kn. layankan j la gambar tak bape nak adoo ni.

merewang adalah wajib! oh jangan cari saya kat situ pasti tak jumpe.=P
saya buat! saya buat ! tang cucuk j
tuan rumah sempat lagi posing sambil tangan pegang duit
best oooooo

peace yoooo


gambar pengantin bagi kecik je.keke
OP yang sangat baik upah dia lauk sebungkus j =)

nenek saya yang cumil pon ade

semua gambar saya ambil mase da petang memang serabai gila tak da make up ape.masa tengah lawa tak da orang pon nak ambik.sobsob. btw kenduri memang penat sangat tapi best sebab boleh jumpa ramai orang yang dah lama tak jumpa plus diorang akan cakap ' farhana ke ni lawa nye da besar pon'  fokus kt lawa j lain tak nak dengar.boleh?huhu. thanks yang sudi datang sori if tak terlayan next time jumpa lagi!


thank you for reading.

2 comments:

Anonymous said...

haha..agk2 la..msukkn la gmbar aku yg nmpk kurus skit..haha.. hee...~ x lme lgi ko plk..uihh...mndebarkn..haha.

cik fanako said...

ade ke yg kurus.kuikui
xpyh debar sgt.lme lg nok